Viva La Vida!
4.10.2012
The Hunger Games
The Hunger Games (Açlık Oyunları) filmine giden var mı? Ben gittim ve aslında sinemadan çıkınca pek beğenmemiştim ama sonradan sevmeye başladım. Filmi izlemenizi tavsiye ediyorum...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder