4.10.2012

The Hunger Games


The Hunger Games (Açlık Oyunları) filmine giden var mı? Ben gittim ve aslında sinemadan çıkınca pek beğenmemiştim ama sonradan sevmeye başladım. Filmi izlemenizi tavsiye ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder